Firma o fac oamenii. Oameni care au anumite valori în viaţa personală şi profesională şi conform cărora şi acţionează. Noi, cei de la Kytary, avem un set unic de valori corporative pe care le împărtăşim în interiorul echipei. Acestea poartă amprentele atitudinilor interne ale proprietarilor care au înfiinţat firma, precum şi ale celorlalţi colegi care li s-au alăturat treptat.
În îndeplinirea misiunii noastre muzicale pozitive, ne ghidăm după valorile noastre şi, în acelaşi timp, percepem responsabilitatea care decurge din poziţia noastră pe piaţa europeană. Modul în care ne tratăm clienţii, angajaţii noştri, respectăm legislaţia, acţionăm asupra mediului înconjurător – prin toate acestea influenţăm percepţia generală a ceea ce este normal. Participăm la configurarea mediului de afaceri şi, în mod indirect, a mediului social din Europa.
Satisfacţia clienţilor este obiectivul nostru primordial pe termen lung şi este supraordonat profitului imediat al afacerii.
Petrecem mult timp la serviciu şi dorim să ne simţim bine aici.
Încercăm să minimizăm amprenta ecologică asociată afacerii noastre.
O parte din bani o returnăm comunităţii muzicale prin promovarea evenimentelor culturale. De asemenea, considerăm că dintr-o companie matură responsabilă face parte şi caritatea, căreia ne dedicăm pe termen lung.
Înţelegem că pentru construirea de şcoli, spitale, autostrăzi şi alte infrastructuri banii trebuie luaţi de undeva. Pensiile părinţilor noştri, îngrijirea medicală gratuită şi dreptul la educaţie sunt acoperite din impozite. Ne simţim responsabili şi dorim să participăm la acoperirea acestor cheltuieli.