Din cauza sărbătorii publice în Cehia, linia telefonică nu este disponibilă și vom expedia comenzile dumneavoastră dabea pe 27 decembrie 2024.
Logo
Compania noastră

Valorile noastre

Misiunea muzicală pozitivă a Kytary

Firma o fac oamenii. Oameni care au anumite valori în viaţa personală şi profesională şi conform cărora şi acţionează. Noi, cei de la Kytary, avem un set unic de valori corporative pe care le împărtăşim în interiorul echipei. Acestea poartă amprentele atitudinilor interne ale proprietarilor care au înfiinţat firma, precum şi ale celorlalţi colegi care li s-au alăturat treptat.

În îndeplinirea misiunii noastre muzicale pozitive, ne ghidăm după valorile noastre şi, în acelaşi timp, percepem responsabilitatea care decurge din poziţia noastră pe piaţa europeană. Modul în care ne tratăm clienţii, angajaţii noştri, respectăm legislaţia, acţionăm asupra mediului înconjurător – prin toate acestea influenţăm percepţia generală a ceea ce este normal. Participăm la configurarea mediului de afaceri şi, în mod indirect, a mediului social din Europa.

Satisfacţia clienţilor
Satisfacţia clienţilor

Satisfacţia clienţilor este obiectivul nostru primordial pe termen lung şi este supraordonat profitului imediat al afacerii.

  • Ne străduim să ne ajutăm clientul în mod responsabil şi cu toată implicarea, să îi satisfacem aşteptările şi să nu-i dezamăgim încrederea cu care a apelat la noi.
  • Urmărirea satisfacţiei clienţilor trebuie să fie evidentă din fiecare acţiune, din fiecare cuvânt.
  • Ne ascultăm clienţii şi considerăm feedback-ul drept o oportunitate de a ne îmbunătăţi serviciile.
  • Iubim muzica. Suntem specialişti şi ne pricepem în ceea ce vindem. Putem consilia atât începătorii, cât şi profesioniştii.
  • În afară de vânzări, asigurăm satisfacţia clienţilor şi cu o serie de servicii suplimentare. În centrul nostru de service reglăm şi reparăm atât instrumente, cât şi echipamente electrice.
  • Abordăm reclamaţiile în mod sensibil. Ştim că aceasta este o situaţie neplăcută pentru client şi încercăm să îi venim cât mai mult în întâmpinare.
  • Acoperim cheltuielile cu transportul de retur.
  • Oferim comunităţii mai mult. Creăm conţinut de calitate pentru clienţii noştri. Filmăm programe educaţionale şi de divertisment, scriem articole în revista noastră online, filmăm podcasturi şi organizăm Festiwall.
Satisfacţia angajaţilor
Satisfacţia angajaţilor

Petrecem mult timp la serviciu şi dorim să ne simţim bine aici.

  • Toată echipa noastră crede în faptul că munca noastră are sens. Ajutăm oamenii să se bucure de muzică.
  • Avem o echipă minunată şi devotată misiunii noastre. Ne extindem echipa cu cei mai buni dintre cei mai buni.
  • Suntem ca o orchestră bine coordonată. Ne ajutăm reciproc. Nu ne plac luptele şi intrigile şi spunem lucrurile pe faţă.
  • Angajaţii noştri merită un mediu de lucru plăcut. Prin investiţii treptate, încetul cu încetul, le îmbunătăţim mediul de lucru.
  • Fiecare are dreptul la un salariu echitabil. Apreciem competenţele profesionale, entuziasmul şi loialitatea.
  • Ajustăm în mod constant beneficiile pentru angajaţi. În mod obişnuit şi neobişnuit.
Impactul asupra mediului înconjurător
Impactul asupra mediului înconjurător

Încercăm să minimizăm amprenta ecologică asociată afacerii noastre.

  • Prin reparaţiile efectuate în service-ul nostru electric, oferim echipamentelor o a doua şansă.
  • Prin service-ul şi repararea instrumentelor, le prelungim durata de viaţă.
  • Eliminăm deşeurile electrice în mod ecologic şi asta chiar şi pentru clienţii noştri.
  • Susţinem proiecte ecologice – avem propriile albine şi propria noastră miere, pe care vom fi bucuroşi să o o oferim şi clienţilor noştri.
  • Sortarea corectă a deşeurilor obişnuite este pentru noi un lucru de la sine înţeles.
  • Sortăm hartia, plasticul, sticla, bateriile, coardele.
  • Sortăm cartonul şi foliile de la materiale de ambalare.
Promovarea culturii şi alte servicii de utilitate publică
Promovarea culturii şi alte servicii de utilitate publică

O parte din bani o returnăm comunităţii muzicale prin promovarea evenimentelor culturale. De asemenea, considerăm că dintr-o companie matură responsabilă face parte şi caritatea, căreia ne dedicăm pe termen lung.

  • Sprijinim asociaţii de caritate şi organizaţii, de exemplu, pentru ajutorarea copiilor aflaţi în dificultate sau a copiilor cu dizabilităţi şi a familiilor acestora.
  • Furnizăm gratuit instrumente caselor de copii selectate. Sprijinim atelierele protejate.
  • Sprijinim fundaţii care ajută tinerii care se luptă cu diferite tipuri de boli.
  • Sprijinim festivaluri şi concerte muzicale.
  • Organizăm Festiwall – propriul nostru eveniment, care este simultan târg, atelier şi concert.
Avem finanţele şi impozitele sub control
Avem finanţele şi impozitele sub control

Înţelegem că pentru construirea de şcoli, spitale, autostrăzi şi alte infrastructuri banii trebuie luaţi de undeva. Pensiile părinţilor noştri, îngrijirea medicală gratuită şi dreptul la educaţie sunt acoperite din impozite. Ne simţim responsabili şi dorim să participăm la acoperirea acestor cheltuieli.

  • Nu folosim paradisuri fiscale şi, prin urmare, nu reducem impozitele ce se plătesc la stat.
  • Avem o structură a proprietăţii simplă şi transparentă.
  • Respectăm legislaţia în vigoare şi jucăm cinstit.
  • În fiecare an suntem supuşi unui audit financiar-contabil riguros şi imparţial.
Fraze similare
Categorii
Mărci