Logo
Totul despre cumpărături

Întrebări frecvente

Magazinele noastre
  • Magazin în Praga
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praga 4, Republica Cehă

    Magazin în Brno
    Lidická 28, 602 00 Brno, Republica Cehă

  • Programul de funcționare al magazinului din Praga este de luni până sâmbătă între orele 10:00 - 19:00, iar cel din Brno este deschis de luni până vineri între orele 9:30 - 18:00 și sâmbătă între orele 9:30 - 13:00.
Produsele noastre
  • B-Stock este un articol care are un defect cosmetic, nu are ambalajul original sau a fost expus într-un magazin, dar este 100% funcțional. O descriere a defectului sau a deteriorării poate fi găsită direct în descrierea produsului.
  • Eticheta "Nou" indică produse noi pe piață, în timp ce eticheta "Nou cu noi" indică produse care sunt pe piață de ceva timp și pe care le oferim acum pe Kytary.ro.
  • Instrumentele boutique sunt instrumente premium special selectate, rare, vechi, de serie mică sau unice, greu de găsit sau fabricate la comandă. Aceste piese tind să aibă o valoare muzicală, istorică și de colecție ridicată. Veți găsi secțiunea Boutique aici.
  • Dacă lipsește un produs din oferta noastră sau dacă nu oferim suficiente informații despre acesta, vă rugăm să ne scrieți la adresa .
  • Această informație este listată sub prețul produsului. De asemenea, puteți utiliza opțiunea de filtrare pentru a vedea produsele disponibile în Praga sau Brno.
  • Dacă bunurile sunt listate ca fiind în stoc, acestea se află fizic în depozitul nostru central sau în magazinele noastre. Această informație poate fi găsită pe pagina produsului direct sub preț, unde puteți face clic/aplica pe eticheta "În stoc" pentru a deschide informații detaliate despre locația produsului. În cazul în care produsul se află la furnizor, în drum spre noi sau expus în magazin, acest lucru este întotdeauna indicat cu data preconizată de expediere.
  • Aceasta înseamnă că în prezent nu avem bunurile în stoc și vom solicita livrarea de la furnizor. Vom specifica data livrării la cerere.
  • Bunurile marcate în acest mod nu sunt noi. Acestea fie au fost expuse în magazin, fie au fost despachetate, folosite de client sau reparate de un profesionist. Aceste bunuri au prețuri mai mici decât bunurile noi și sunt de obicei acoperite de o garanție de 12 luni sau, în unele cazuri, de 36 de luni (durata garanției este indicată pe produs).
  • Avem propriul nostru studio foto și realizăm propriile fotografii ale produselor. Rareori folosim fotografii direct de la producători.
Comenzi
  • Procesăm fiecare comandă cât mai repede cu putință, fiindcă ne putem imagina cu câtă nerăbdare așteptați noul dvs. instrument sau accesoriu. Bunurile aflate în stoc sunt expediate cel târziu în următoarea zi lucrătoare. Pentru fiecare produs vă vom indica data preconizată de expediere.
  • Puteți găsi informații actualizate despre starea comenzii dvs. conectându-vă la contul dvs. de client, la secțiunea Comenzile mele. Dacă ați făcut o achiziție fără să vă înregistrați, doar trebuie să faceți clic pe linkul din e-mailul de confirmare, pe care l-ați primit de la noi după plasarea comenzii.
  • Puteți face cumpărături la noi și în cazul în care nu sunteți înregistrați. Cu toate acestea, înregistrarea și crearea unui cont de utilizator vă oferă o mulțime de beneficii, cum ar fi posibilitatea să câștigați puncte bonus, pe care le puteți utiliza mai târziu la următoarele achiziții, să scrieți recenzii privind comenzile dvs. sau să adăugați produse la favorite.
  • Toate prețurile includ TVA. Dacă doriți să vă recuperați TVA-ul de la administrația statului, discutați acest lucru cu contabilul sau cu consilierul dvs. fiscal.
  • În funcție de metoda aleasă de preluare sau transport, puteți utiliza următoarele opțiuni de plată:
    - Ramburs
    - Plată on-line
    - Pe factură
    - Transfer bancar

    Pentru mai multe informații privind opțiunile de plată, vă rugăm să faceți clic aici.
  • Respectăm standarde stricte de comerț electronic. Cooperăm cu transportatori verificați și verificăm constant calitatea serviciilor noastre.
  • Dacă aveți un cont de client înregistrat, puteți găsi manualele pentru produsele pe care le-ați achiziționat în contul dvs. făcând clic pe numărul comenzii în secțiunea Comenzile mele. La cerere, vi le putem trimite în format electronic prin intermediul serviciului de asistență pentru clienți la numărul +40 377 102 217 sau prin e-mail la adresa .
  • Puteți găsi factura în atașamentul e-mailului după expedierea bunurilor. Clientul înregistrat va găsi toate documentele necesare în contul său de client, la secțiunea Comenzile mele.
  • În primul rând, atunci când plasați un ordin de plată la bancă, selectați opțiunea „plată imediată” (dacă banca dvs. permite acest lucru). Apoi, completați cu atenție toate datele din factura proformă care vă va fi trimisă prin e-mail după plasarea comenzii. Vă rugăm să acordați o atenție deosebită la numărul de referință, suma și numărul de cont atunci când completați datele. În acest scop, puteți utiliza codul QR pe pagina de confirmare a comenzii sau în e-mail.
  • Data de livrare a comenzii depinde de transportatorul pe care l-ați ales în coșul de cumpărături. Pe pagina produsului, noi indicăm data la care putem expedia mărfurile. După plasarea comenzii, vă vom informa cu privire la detaliile de livrare sau veți fi contactat direct de transportatorul ales de dvs.
Transportul
  • Oferim următoarele metode de preluare și livrare, care pot fi selectate în funcție de numărul și tipul de produse din comandă:
    - Packeta
    - Fan Courier
    - Fan Courier FANBOX
    - GLS
    - Urgent Cargus
    - Gebrüder Weiss

    Pentru mai multe informații despre opțiunile de transport, vă rugăm să faceți clic aici.
  • Prețurile pentru fiecare tip de transport sunt aici.
  • Vă rugăm să contactați direct transportatorul. Noi nu furnizăm note pentru transportator.
  • Da, în timpul procesului de comandă, bifați căsuța "Trimiteți produsele la o altă adresă" în pasul 3 al formularului.
  • Da, bunurile sunt asigurate în timpul transportului.
  • Nu este necesar să preluați coletul deteriorat. Dacă decideți să faceți acest lucru, trebuie să raportați deteriorarea imediat după primirea coletului de la curier, notând-o în raportul de predare pus la dispoziția curierului sau în tabletă/scanner. Vă rugăm să faceți o fotografie a coletului sau a bunurilor deteriorate, astfel încât să putem rezolva ulterior situația cu compania de transport. De asemenea, puteți contacta în orice moment serviciul nostru de asistență pentru clienți la numărul +40 377 102 217 sau prin e-mail la adresa .
  • Dacă comandați mai mult de un articol care se află în stoc, expediem comanda imediat și se poate întâmpla ca articolul să nu încapă într-un singur pachet, astfel încât îl putem expedia în mai multe pachete. Depinde apoi de transportator dacă poate livra întreaga comandă într-un singur transport. În cazul în care comandați produse aflate în stoc și, în același timp, produse care nu sunt încă în stoc (este scris, de exemplu, "Disponibil în 1-2 săptămâni de la comandă" sau "Așteptat într-o zi/lună/an"), puteți decide în timpul comenzii dacă doriți să trimiteți întreaga comandă odată, când toate produsele sunt în stoc, sau dacă să trimiteți produsele aflate în stoc și pe cele rămase indisponibile mai târziu. Din nou, comanda poate fi trimisă în mai multe pachete și este la latitudinea transportatorului să livreze toate pachetele odată.
  • Toate documentele de vânzare sunt trimise electronic și sunt, de asemenea, disponibile în contul de client pentru clienții înregistrați. Ne străduim să protejăm mediul înconjurător și tipărim chitanțe de vânzare numai la cererea clientului. Vă rugăm să indicați această solicitare înainte de trimiterea comenzii în pasul 3 al coșului de cumpărături, utilizând opțiunea "Adăugați o notă la comandă".
Service și servicii
  • Avem propriul nostru centru de service, unde lucrează o echipă de profesioniști. La atelierul de chitare, experții noștri în materie de chitare se ocupă de reglarea tuturor tipurilor de chitare, repararea componentelor electronice, șlefuirea, înlocuirea traverselor ș.a.m.d. La atelierul de electronică, reparăm echipamente de sunet, aparate, piane și alte dispozitive. De asemenea, ne putem ocupa de servisarea instrumentelor cu coarde.

    O listă a tuturor activităților noastre de servicii poate fi găsită aici.

  • Ne putem ocupa de reparații de chitare, basuri, clape, corzi și electronice. Suntem, de asemenea, un service autorizat pentru Fender, Taylor și Yamaha. Reparăm instrumente direct la sediul nostru și reparăm și instrumente care nu au fost achiziționate de la noi.

    Pentru mai multe informații despre centrul nostru de service, faceți clic aici.

  • Da, reparăm și instrumente mai vechi. Puteți găsi mai multe informații despre centrul nostru de service aici.
  • Cele mai frecvente tipuri de reparații sunt enumerate în lista de prețuri. Dacă sunteți interesat de un anumit tip de reparație, vă rugăm să contactați centrul nostru de service.
  • Contactați asistența pentru clienți +40 377 102 217 sau trimiteți un e-mail la servis@kytary.ro.
  • Dacă nu găsiți produsul pe care îl căutați în e-shop, vă rugăm să ne contactați la servis@kytary.ro. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru repararea uneltei dvs., vă rugăm să contactați direct centrul nostru de service.
Asistența pentru clienți
  • Sunați la serviciul de asistență pentru clienți la numărul +40 377 102 217. De asemenea, ne puteți contacta folosind formularul web sau e=mail la .
  • Puteți plasa comanda și prin telefon. Cu toate acestea, comanda directă prin magazinul nostru online este mai rapidă.
  • Colegii de la serviciul de asistență pentru clienți vă vor răspunde imediat ce au rezolvat solicitările sau întrebările clienților care se află în fața dumneavoastră. Acest lucru se întâmplă de obicei în următoarea zi lucrătoare. Departamentul de asistență pentru clienți nu este disponibil în weekend-uri și în zilele de sărbătoare legală.
  • Vă putem sfătui cu privire la orice aspect legat de comenzi, selectarea sculelor, achiziții sau reclamații și service. Înainte de a ne suna sau de a ne trimite un mesaj, vă rugăm să verificați dacă întrebarea dvs. apare în secțiunea Întrebări frecvente.
  • Vă rugăm să trimiteți ideile dvs. de îmbunătățire, complimentele sau plângerile prin intermediul formularului web sau prin e-mail la servicii@kytary.ro.
  • Puteți pune o întrebare pe pagina de detalii a produsului, în secțiunea Sfaturi, unde specialiștii noștri în produse vă vor răspunde în scurt timp. De asemenea, vă vom trimite un răspuns prin e-mail, iar clienții înregistrați îl pot găsi în contul lor de client, în secțiunea Întrebările mele - Despre produse din e-shop.

    Suntem bucuroși să vă ajutăm cu selectarea produsului! Sunați la serviciul de asistență pentru clienți la numărul +40 377 102 217. De asemenea, ne puteți contacta folosind formularul web sau e=mail la .

  • Sunați la serviciul de asistență pentru clienți la numărul +40 377 102 217. De asemenea, ne puteți contacta folosind formularul web sau e=mail la . Clienții înregistrați pot adresa o întrebare în contul lor de client în secțiunea Întrebările mele - Despre comenzile mele.
Reclamații
  • Pentru produsele noi, oferim o garanție extinsă de 3 ani (nu este valabilă pentru produsele deteriorate, folosite și de magazin - există o garanție de 1 an). Durata garanției este întotdeauna indicată pe pagina produsului respectiv.
  • Aduceți personal bunurile la una dintre filialele noastre din Praga sau Brno sau trimiteți-le la noi. Instrucțiuni despre cum să faceți acest lucru pot fi găsite aici.
  • Trebuie să furnizați instrumentul sau accesoriul revendicat și o factură sau chitanță.
  • Ambalați bunurile în așa fel încât să nu fie deteriorate în timpul manipulării sau să nu se verse componente. În același timp, ambalajul în sine nu trebuie să deterioreze produsul ambalat.
  • Depinde care sunt bunurile și care este defectul. Dacă nu sunteți sigur ce trebuie să aduceți. Vă rugăm să verificați cu asistența noastră pentru clienți la +40 377 102 217 sau prin e-mail la ce trebuie să aduceți la reclamație.
  • Nu trebuie să livrați ambalajul după perioada de 30 de zile, dar păstrați ambalajul în termen de 30 de zile de la cumpărare. Dacă l-ați aruncat deja, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la reclamatii@kytary.ro și vom rezolva problema.
  • Vă rugăm să trimiteți bunurile returnate la:
    AUDIO PARTNER s.r.o. – Kytary.ro
    Departamentul Plângeri
    Mezi Vodami 23,143 00 Praga 4
    Republica Cehă

  • În conformitate cu legea, suntem obligați, în calitate de vânzător, să soluționăm o reclamație în termen de 30 de zile; cu toate acestea, ne străduim întotdeauna să facem procedura de reclamație cât mai scurtă posibil.
  • Încercăm să rezolvăm fiecare plângere cât mai repede posibil.
Retururi
  • În termen de 30 de zile de la primirea bunurilor sau de la ridicarea lor de la magazin, aveți opțiunea de a le returna fără a oferi un motiv (acest lucru se aplică consumatorilor, nu companiilor sau comercianților). Perioada de 30 de zile nu se aplică bunurilor folosite, produselor care nu pot fi reutilizate după despachetare din cauza naturii lor și produselor din secțiunea boutique (această informație poate fi găsită și în descrierea bunurilor). Retragerea nu este posibilă pentru licențele electronice. Vă rugăm să consultați termenii și condițiile noastre pentru detalii complete. În cazul în care prelungim perioada de returnare într-un eveniment extraordinar, vă vom informa cu privire la acest lucru pe detaliile produsului sau pe alte pagini ale magazinului electronic.
  • Termenul de 30 de zile nu se aplică produselor care, prin natura lor, nu pot fi reutilizate după dezambalare. Retragerea din contract nu este posibilă pentru licențele electronice. Produsele din secțiunea Boutique și bunurile folosite și deteriorate au o perioadă de returnare redusă la 14 zile. Durata perioadei de returnare este întotdeauna indicată pe bunuri. Puteți găsi toate informațiile în acest sens în termenii și condițiile noastre aici.
  • Dacă nu vă convine instrumentul nou sau orice altceva din magazinul nostru online, puteți returna bunurile în termen de 30 de zile (se aplică numai consumatorilor, nu companiilor sau comercianților individuali). Produsele din secțiunea Boutique și bunurile uzate sau deteriorate au o perioadă de returnare redusă de numai 14 zile. În cazul în care am prelungi perioada de returnare în cadrul unei acțiuni extraordinare, vă vom informa despre acest lucru în pagina produsului sau pe alte pagini ale magazinului electronic.
  • Păstrați ambalajul în termen de 30 de zile de la cumpărare. Dacă l-ați aruncat deja, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la reclamatii@kytary.ro.
  • Trimiteți bunurile care urmează să fie returnate la următoarea adresă:
    AUDIO PARTNER s.r.o. – Kytary.ro
    Departamentul de retururi
    Mezi Vodami 23,143 00 Praga 4
    Republica Cehă

  • Pentru bunurile achiziționate în perioada 1 noiembrie - 24 decembrie, oferim posibilitatea de a le schimba cu alte bunuri până la data de 31 ianuarie a anului următor.

Bonus de client
  • Pentru fiecare achiziție, acumulați puncte pe care le puteți utiliza apoi ca reducere pentru comenzile viitoare. Mai multe informații despre bonus pot fi găsite aici.
  • Da. Înregistrarea prezintă și alte avantaje: de exemplu, puteți adăuga produse la "favorite", puteți obține o prezentare generală a tuturor comenzilor. În plus, întrebările despre comenzile sau produsele dvs. vor fi imediat la îndemâna dvs. De asemenea, vă vom economisi timp la crearea comenzii dvs. prin completarea detaliilor de facturare și livrare cunoscute.
  • Fiecare client înregistrat primește un bonus pentru fiecare achiziție. Mai multe informații despre bonus pot fi găsite aici.
  • La ce comandă puteți folosi punctele bonus este clar, doar la comanda dumneavoastră. Dacă decideți să folosiți punctele bonus nu uitați să va autentificați în cont. Când plasați comanda veți vedea acolo posibilitatea de “plată cu puncte bonus“. Imediat vă apare numărul total de puncte bonus și dumneavoastră alegeți cât din ele doriți să consumați pentru reducerea prețului comenzii. Apoi dați click pe „schimbare” și se va afișa prețul redus. Puteți folosi la o comandă minim 1 punct bonus și maxim 4000 de puncte bonus. Cu ajutorul punctelor bonus puteți plăti maxim 50% din prețul comenzii.
  • Nu am fost creditat cu puncte pentru achiziția mea, ce ar trebui să fac? Sunați la serviciul de asistență pentru clienți la numărul +40 377 102 217. De asemenea, ne puteți contacta folosind formularul web sau e=mail la .
  • Bonusul obținut expiră după 1 an.
Licențe electronice
  • Licența va ajunge la scurt timp după cumpărare în căsuța dvs. de e-mail. Clienții înregistrați vor găsi licența/numărul de serie în contul lor de client sub comanda specifică.
  • Toate informațiile pentru a descărca conținutul digital se găsesc în e-mailul primit după ce ați plătit comanda.
  • Actualizările pentru software-ul achiziționat sunt furnizate direct de producători, iar Kytary.ro nu este responsabil pentru acestea în calitate de revânzător. În mod similar, nu suntem responsabili pentru niciun defect pe care actualizările îl pot cauza.
  • În cazul în care link-ul de descărcare pe care vi l-am trimis prin e-mail este defect, vă rugăm să contactați serviciul de asistență pentru clienți la +40 377 102 217 sau prin e-mail la Dacă link-ul funcționează, dar apare o eroare în timpul descărcării, vă rugăm să încercați din nou descărcarea și, dacă aveți probleme repetate, contactați producătorul licenței sau al software-ului pe care l-ați achiziționat. Vă rugăm să procedați la fel și în cazul în care descărcarea necesită o autentificare - este posibil să se întâmple acest lucru, caz în care va trebui să vă înregistrați pe site-ul web al producătorului.
  • Licențele Eletronic nu pot fi returnate.
  • Puteți achiziționa licențe electronice de la noi fără înregistrare. Cu toate acestea, înregistrarea oferă multe avantaje - de exemplu, puteți încărca puncte bonus pe care le puteți utiliza apoi pentru următoarea achiziție.
Recenzii
  • Nu vă punem limite imaginației, dar dacă nu știți cum să scrieți o recenzie, încercați să vă imaginați ce ați aștepta ca și client de la o recenzie ideală și ce ar trebui să conțină pentru a vă fi utilă. Apoi vă va fi ușor să vă scrieți propria recenzie. Pentru mai multe informații despre recenzii (inclusiv sfaturi despre cum să le scrieți), faceți clic aici sau consultați următorul punct de mai jos.
  • Puteți scrie orice în recenzie, dar vă rugăm să respectați aceste reguli:
    - Recenzia dvs. nu are voie să fie vulgară sau injurioasă.
    - În recenzie, nu utilizaţi link-uri către alte site-uri.
    - În recenzie, descrieţi-vă experienţa reală cu produsul. Nu creaţi recenzii duplicate.
    - Aveți grijă să vă protejați confidențialitatea. Nu includeți informațiile dvs. personale sau cele ale terților în recenzia dvs.
    - Nu copiaţi textele altora.
    - Evaluarea dvs. trebuie să fie relevantă şi să aibă în vedere produsul în sine, nu transportul, plata şi alte servicii.
    - Dacă aţi primit produsele deteriorate, nu scrieţi o recenzie pe acest subiect, ci contactaţi departamentul nostru pentru reclamaţii.
    - Evaluarea nu include întrebări. Dacă aveți întrebări suplimentare despre achiziția dvs., vă rugăm să utilizați secțiunea de detalii a produsului sau să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți.

    În legătură cu regulile de mai sus, ne rezervăm dreptul de a nu publica sau de a șterge acele recenzii care încalcă regulile în vreun fel sau sunt în conflict cu legislația aplicabilă.

  • Recenziile pot fi scrise de clienții înregistrați sau de aceia cărora le-a fost trimis un e-mail cu un link către recenzii (de exemplu, Heureka) pe baza unei comenzi. Publicăm toate recenziile și facem deosebire între cele verificate și cele neverificate. În cazul recenziilor verificate, putem garanta achiziționarea produsului prin intermediul magazinului nostru online.
  • Suntem obligați prin lege să distingem în recenzii dacă acestea au fost date de un client care a achiziționat produsul recenzat de la noi sau nu. Prin urmare, pentru recenzii, afișăm dacă acestea sunt verificate, verificate prin intermediul unei părți terțe (de exemplu, Heureka) sau neverificate. Pentru toate recenziile verificate, putem garanta achiziționarea produsului respectiv prin intermediul magazinului nostru online.
Altele
  • Vă rugăm să trimiteți ideile dvs. de îmbunătățire, complimentele sau plângerile la formularul web sau la adresa de e-mail servicii@kytary.ro
  • Sunați la serviciul de asistență pentru clienți la numărul +40 377 102 217. De asemenea, ne puteți contacta folosind formularul web sau e=mail la .
Fraze similare
Categorii
Mărci