Pentru a asigura satisfacția dumneavoastră completă, oferim numai produse de cea mai bună calitate și optime din punct de vedere al raportului preț/calitate. Cu toate acestea, dacă va exista motiv de reclamație, vă rugăm să urmați următorii pași care vă garantează că reclamația va fi recunoscută și soluționată în cel mai scurt timp posibil.
În fiecare situație ne străduim să găsim rezolvarea optimă pentru dumneavoastră!
Contactul la Departamentul de reclamații
AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.ro
Departamentul reclamații
Mezi Vodami 23, 143 00 Praga 4 - Modřany
Republica Cehă
Email:
Cumpărătorul este obligat să verifice starea coletului și să refuze preluarea lui dacă acesta este incomplet sau deteriorat. Cu toate acestea, dacă cumpărătorul constată după preluarea coletului că acesta este deteriorat, este obligat să anunțe de îndată vânzătorul prin e-mail (introduceți: numele, numărul comenzii și descrierea defecțiunii). Departamentul de reclamații se va ocupa să înlocuiască produsul cât mai repede.
Dacă apare vreun defect în primele 3 zile de la cumpărare, există posibilitatea rezolvării situației printr-o reclamație rapidă de înlocuire a produsului defect cu unul funcțional, dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
1. Se vede că produsul nu a fost folosit și este evident că defecțiunea nu a fost cauzată de cumpărător.
2. Produsul este disponibil în magazin sau în depozit (altfel înlocuirea nu este posibilă).
1. Ambalați produsele cu grijă.
2. Folosiți linku pentru a comanda o ridicare prin DPD. În formular alegeți motivul returnării:
a) Returnarea bunurilor - pentru a vă retrage din contractul de cumpărare în termen de 30 de zile.
b) Reclamație în perioadă de garanție.
c) Schimbarea bunurilor.
3. Lăsați un comentariu cu motivul returului. Pune într-un comentariu vă rugăm numărul IBAN pentru rambursare sau să dați o descriere a defecțiunii sau introduceți codul produsului pe care vi-l vom trimite în schimbul produsului returnat.
4. Aveți două opțiuni:
a) Ridicarea prin curier DPD la adresa dumneavoastră în ziua selectată (lungimea perimetrală maximă a coletului este de 300 cm, cea mai lungă margine 170 cm, greutatea maximă a coletului 31,5 kg).
b) Livrarea mărfii la punctul de livrare al rețelei DPD Pickup, unde este permisă returnarea coletelor, vedeți la DPD Collect (lungimea perimetrală maximă a coletului este de 250 cm, cea mai lungă margine 100 cm, greutatea maximă a coletului 15 kg).
5. Așteptați sosirea curierului sau duceți coletul la punctul de livrare.
1.Completați formularul electronic de reclamaţie și trimiteți-l împreună cu dovada achiziției cu adresa dumneavoastră și data preferată de ridicare la e-mail . Vă rugăm să stabiliți data ridicării cu câteva zile înainte, astfel încât să putem comanda ridicarea mărfurilor.
2. Ambalați produsele cu grijă.
3. Operatorii noștri sau transportatorul vă vor confirma data ridicării coletului.
4. Așteptați curierul și predați-i coletul.
1. Completați formularul electronic de reclamaţie și trimiteți-l împreună cu dovada achiziției cu adresa dumneavoastră și data preferată de ridicare la e-mail , sau tipăriți-l și atașați-l la bunuri împreună cu o copie a dovezii achiziției.
2. Ambalați produsele cu grijă și trimiteți-le la adresa:
AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.ro
Departamentul reclamații
Mezi Vodami 23, 143 00 Praga 4 - Modřany
Republica Cehă
La trimitere, ambalați marfa cu grijă. Vânzătorul nu este responsabil pentru nicio daună în timpul transportului. Nu trimiteți mărfurile prin ramburs. Aceste colete nu vor fi acceptate.