Logo
Totul despre cumpărături

Reclamaţie

  • Pentru a asigura satisfacția dumneavoastră completă, oferim numai produse de cea mai bună calitate și optime din punct de vedere al raportului preț/calitate. Cu toate acestea, dacă va exista motiv de reclamație, vă rugăm să urmați următorii pași care vă garantează că reclamația va fi recunoscută și soluționată în cel mai scurt timp posibil.

    În fiecare situație ne străduim să găsim rezolvarea optimă pentru dumneavoastră!

    Contactul la Departamentul de reclamații
    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.ro
    Departamentul reclamații
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praga 4 - Modřany
    Republica Cehă
    Email:

  • Cumpărătorul este obligat să verifice starea coletului și să refuze preluarea lui dacă acesta este incomplet sau deteriorat. Cu toate acestea, dacă cumpărătorul constată după preluarea coletului că acesta este deteriorat, este obligat să anunțe de îndată vânzătorul prin e-mail (introduceți: numele, numărul comenzii și descrierea defecțiunii). Departamentul de reclamații se va ocupa să înlocuiască produsul cât mai repede.

  • Dacă apare vreun defect în primele 3 zile de la cumpărare, există posibilitatea rezolvării situației printr-o reclamație rapidă de înlocuire a produsului defect cu unul funcțional, dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
    1. Se vede că produsul nu a fost folosit și este evident că defecțiunea nu a fost cauzată de cumpărător.
    2. Produsul este disponibil în magazin sau în depozit (altfel înlocuirea nu este posibilă).

    • Cumpărătorul este obligat să notifice (reclamație) vânzătorul în legătură cu defecțiunea sesizată de îndată ce a sesizat-o.
    • Condiție de preluare a reclamației este ca ea să fie făcută în perioada de garanție, respectiv în 36 luni.
    • Cumpărătorul trebuie să dovedească achiziționarea produsului (de exemplu cu documentul de cumpărare).
    • Vânzătorul nu răspunde pentru defecțiunile cauzate de utilizarea neconformă a produsului și nici pentru prejudiciile generate de factori externi sau manipulări greșite. Asemenea defecte nu sunt acoperite de garanție.
    • Garanția nu acoperă uzura normală a produsului sau a părților componente ale acestuia cauzate de utilizare. Durata de viață mai scurtă a produsului nu poate fi considerată un defect și nu poate reprezenta motivul unei reclamații.
    • În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul privind defecte de performanță, vânzătorul îi răspunde în scris legat de aplicabilitatea legii, că va proceda la remedierea defectului și durata de remediere.
    • Vânzătorul se obligă să repare sau să înlocuiască produsul defect în maxim 30 de zile calendaristice de la momentul recepției produsului reclamat și se obligă să anunțe cumpărătorul, prin e-mail sau telefon, despre rezolvarea reclamației.
    • În cazul unei reclamații, vânzătorul plătește costurile de trimitere a mărfurilor pentru reclamație. În acest caz, este necesar ca cumpărătorul să documenteze documentul fiscal pentru transportul mărfurilor pentru revendicare.
  • 1. Ambalați produsele cu grijă.

    2. Folosiți linku pentru a comanda o ridicare prin DPD. În formular alegeți motivul returnării:
    a) Returnarea bunurilor - pentru a vă retrage din contractul de cumpărare în termen de 30 de zile.
    b) Reclamație în perioadă de garanție.
    c) Schimbarea bunurilor.

    3. Lăsați un comentariu cu motivul returului. Pune într-un comentariu vă rugăm numărul IBAN pentru rambursare sau să dați o descriere a defecțiunii sau introduceți codul produsului pe care vi-l vom trimite în schimbul produsului returnat.

    4. Aveți două opțiuni:
    a) Ridicarea prin curier DPD la adresa dumneavoastră în ziua selectată (lungimea perimetrală maximă a coletului este de 300 cm, cea mai lungă margine 170 cm, greutatea maximă a coletului 31,5 kg).
    b) Livrarea mărfii la punctul de livrare al rețelei DPD Pickup, unde este permisă returnarea coletelor, vedeți la DPD Collect (lungimea perimetrală maximă a coletului este de 250 cm, cea mai lungă margine 100 cm, greutatea maximă a coletului 15 kg).

    5. Așteptați sosirea curierului sau duceți coletul la punctul de livrare.

  • 1.Completați formularul electronic de reclamaţie și trimiteți-l împreună cu dovada achiziției cu adresa dumneavoastră și data preferată de ridicare la e-mail . Vă rugăm să stabiliți data ridicării cu câteva zile înainte, astfel încât să putem comanda ridicarea mărfurilor.

    2. Ambalați produsele cu grijă.

    3. Operatorii noștri sau transportatorul vă vor confirma data ridicării coletului.

    4. Așteptați curierul și predați-i coletul.

  • 1. Completați formularul electronic de reclamaţie și trimiteți-l împreună cu dovada achiziției cu adresa dumneavoastră și data preferată de ridicare la e-mail , sau tipăriți-l și atașați-l la bunuri împreună cu o copie a dovezii achiziției.

    2. Ambalați produsele cu grijă și trimiteți-le la adresa:
    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.ro
    Departamentul reclamații
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praga 4 - Modřany
    Republica Cehă

    La trimitere, ambalați marfa cu grijă. Vânzătorul nu este responsabil pentru nicio daună în timpul transportului. Nu trimiteți mărfurile prin ramburs. Aceste colete nu vor fi acceptate.

Fraze similare
Categorii
Mărci