Contact

Comenzi și asistență pentru clienți

Număr cu apel gratuit: 0800 400 002, Luni-Vineri 10-17.

Ne puteți contacta prin intermediul formularului web sau prin e-mail .

Când livrați comanda mea?

  • Informațiile actuale privind starea comenzii le găsiți după logare în secția Comenzile mele. În cazul în care ați cumpărat fără înregistrare, este suficient să dați click pe linkul din e-mail-ul de confirmare pe care l-ați primit de la noi după trimiterea comenzii.
  • Despre predarea coletului transportatorului o să vă informăm prin SMS și e-mail.
  • În cazul preluării personale vă rugăm să așteptați SMS-ul pe care vi-l trimitem în momentul în care produsele vor fi pregătite.

Cum pot face reclamația?

  • Am pregătit pentru dvs. instrucțiuni cum se procedează în cazul reclamațiilor. Împreună cu alte informații le găsiți în secția Reclamații și service.
  • În cazul în care vă interesează informațiile privind posibilitatea de returnare a produselor în termen de 30 de zile, vizitați secția Returnarea produselor.

Aveți vreo sugestie pentru îmbunătățire?

  • Ideile dvs. pentru îmbunătățire, lăudare sau plângerile vă rugăm să le trimiteți prin formularul web sau pe e-mail .

Reclamații și service de post garanție


Deschis: Luni-Vineri 10-18
Sâmbătă se face doar recepția și eliberarea instrumentelor reparate nu și service. Nu efectuăm reparații pe loc. Vă mulțumim pentru înțelegere.
E-mail:

Magazin en gros


Site-ul magazinului angro

Vă rugăm să aşteptaţi