Contact
Comenzi și asistență pentru clienți
Linie telefonică: +40 377 102 217, Lu–Vi 11–17.
Ne puteți contacta prin intermediul formularului web sau prin e-mail .
Când livrați comanda mea?
- Informațiile actuale privind starea comenzii le găsiți după logare în secția Comenzile mele. În cazul în care ați cumpărat fără înregistrare, este suficient să dați click pe linkul din e-mail-ul de confirmare pe care l-ați primit de la noi după trimiterea comenzii.
- Despre predarea coletului transportatorului o să vă informăm prin SMS și e-mail.
- În cazul preluării personale vă rugăm să așteptați SMS-ul pe care vi-l trimitem în momentul în care produsele vor fi pregătite.
Cum pot face reclamația?
- Am pregătit pentru dvs. instrucțiuni cum se procedează în cazul reclamațiilor. Împreună cu alte informații le găsiți în secția Reclamații și service.
- În cazul în care vă interesează informațiile privind posibilitatea de returnare a produselor în termen de 30 de zile, vizitați secția Returnarea produselor.
Aveți vreo sugestie pentru îmbunătățire?
- Ideile dvs. pentru îmbunătățire, lăudare sau plângerile vă rugăm să le trimiteți prin formularul web sau pe e-mail .
Reclamații și service de post garanție
Deschis: Lu–Vi 11–17E-mail:
Sediul firmei
AUDIO PARTNER s.r.o.
Mezi vodami 23
143 00 Praga 4
Republica Cehă
CIF: CZ27114147
E-mail:
Legătura bancară
-
Stat/Moneda: România/Lei Număr cont: RO98 RZBR 0000 0600 1953 7339 IBAN: RO98RZBR0000060019537339 SWIFT: RZBRROBU RAIFFEISEN BANK, Street,No 4A, District 1,Bucharest