Logo
Totul despre cumpărături

Returul mărfurilor

  • Pentru bunurile achiziționate în perioada 1 noiembrie - 24 decembrie, oferim posibilitatea de a le schimba cu alte bunuri până la data de 31 ianuarie a anului următor.

  • Obiectivul nostru este că dumneavoastră să fiți mulțumit/ă cu instrumentul achiziționat de la noi. Prin urmare, dincolo de prevederile legii extindem posibilitatea de retragere din contractul de vânzare-cumpărare fără să dați un motiv.

    După preluarea produselor de la transportator aveţi la dispoziţie 30 de zile pentru a ne informa despre dorința dvs. de a rezilia contractul de vânzare-cumpărare (am prelungit perioada legală de 14 zile pentru rezilierea contractului de vânzare-cumpărare la 30 de zile). Perioada legală de 14 zile este valabilă numai pentru bunurile din secţiunea Boutique şi bunurile folosite.

    În cazul rezilierii contractului în primele 14 zile de la preluare vom asigura şi vom plăti transportul, în restul de 16 zile bunurile pot fi ridicate dar din banii returnați la contul dvs. vom scade prețul transportului. Vă vom returna contravaloarea preţului pe care l-aţi plătit pentru bunuri în termen de 14 zile de la primirea produselor înapoi.

    Contact pentru returnarea produsulu
    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.ro
    Departamentul returnare produs
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praga 4 - Modřany
    Republica Cehă
    Email:

  • Dacă folosiți una dintre modalitățile de ridicare a bunurilor oferite de noi, noi plătim transportul în locul dumneavoastră (acest serviciu poate fi folosit o dată la 90 de zile).

    Dacă doriți să schimbați produsul cu altul, introduceți codul produsului dorit (HN...). Dacă produsul este în stoc, îl vom trimite imediat după ce ajunge produsul pe care îl returnați la noi. Orice diferență de preț va fi rezolvată cu o plată suplimentară sau rambursarea diferenței.

  • 1. Ambalați produsele cu grijă.

    2. Folosiți linku pentru a comanda o ridicare prin DPD. În formular alegeți motivul returnării:
    a) Returnarea bunurilor - pentru a vă retrage din contractul de cumpărare în termen de 30 de zile.
    b) Reclamație în perioadă de garanție.
    c) Schimbarea bunurilor.

    3. Lăsați un comentariu cu motivul returului. Pune într-un comentariu vă rugăm numărul IBAN pentru rambursare sau să dați o descriere a defecțiunii sau introduceți codul produsului pe care vi-l vom trimite în schimbul produsului returnat.

    4. Aveți două opțiuni:
    a) Ridicarea prin curier DPD la adresa dumneavoastră în ziua selectată (lungimea perimetrală maximă a coletului este de 300 cm, cea mai lungă margine 170 cm, greutatea maximă a coletului 31,5 kg).
    b) Livrarea mărfii la punctul de livrare al rețelei DPD Pickup, unde este permisă returnarea coletelor, vedeți la DPD Collect (lungimea perimetrală maximă a coletului este de 250 cm, cea mai lungă margine 100 cm, greutatea maximă a coletului 15 kg).

    5. Așteptați sosirea curierului sau duceți coletul la punctul de livrare.

    Acest serviciu poate fi folosit gratuit o dată la 90 de zile, iar Kytary.ro plătește transportul pentru dvs. Dacă utilizați acest serviciu de mai multe ori în decurs de 90 de zile, va trebui să achitați dvs. pentru alte ridicări conform listei de prețuri de transport DPD actuale (59 Lei).

  • 1.Completați formularul electronic de reclamaţie și trimiteți-l împreună cu dovada achiziției cu adresa dumneavoastră și data preferată de ridicare la e-mail . Vă rugăm să stabiliți data ridicării cu câteva zile înainte, astfel încât să putem comanda ridicarea mărfurilor.

    2. Ambalați produsele cu grijă.

    3. Operatorii noștri sau transportatorul vă vor confirma data ridicării coletului.

    4. Așteptați curierul și predați-i coletul.

    Acest serviciu poate fi folosit gratuit o dată la 90 de zile, iar Kytary.ro plătește transportul pentru dvs. Dacă utilizați acest serviciu de mai multe ori în decurs de 90 de zile, va trebui să achitați dvs. pentru alte ridicări conform listei de prețuri de transport DPD actuale (59 Lei).

  • 1. Completați formularul electronic de reclamaţie și trimiteți-l împreună cu dovada achiziției cu adresa dumneavoastră și data preferată de ridicare la e-mail , sau tipăriți-l și atașați-l la bunuri împreună cu o copie a dovezii achiziției.

    2. Ambalați produsele cu grijă și trimiteți-le.

    Dacă alegeți această opțiune, în cazul retragerii din contractul de vânzare-cumpărare, suportați costurile asociate returnării bunurilor, chiar dacă aceste bunuri nu pot fi returnate pe calea poștală obișnuită din cauza naturii lor.

  • La trimitere, ambalați marfa cu grijă. Vânzătorul nu este responsabil pentru nicio daună în timpul transportului.

    Dacă este un cont în afara României, toate comisioanele bancare asociate plăților internaționale vor fi debitate din contul cumpărătorului.

    Nu returnaţi coletele prin ramburs. Aceste colete nu vor fi acceptate.

    În cazul în care comanda a fost achitată total sau parțial cu un cupon cadou, rambursarea se va face printr-un alt cupon cadou.

    În cazul în care bunurile returnate au făcut parte dintr-un set la preţ redus, la returnare, pentru celelalte bunuri din acest set cumpărătorului îi va fi perceput preţul obişnuit al acestora.

    • În cazul în care are loc rezilierea contractului, vânzătorul nu este obligat să înapoieze contravaloarea produsului anterior predării bunului de către cumpărător sau a dovedirii faptului că s-a expediat produsul înapoi la vânzător.
    • În cazul rezilierii contractului de vânzare-cumpărare, cumpărătorul are dreptul să i se restituie costurile de livrare a produsului la varianta cea mai ieftină de transport (pentru cazurile în care cumpărătorul ar opta pentru livrarea mai scumpă).
    • În cazul rezilierii contractului de vânzare-cumpărare cumpărătorul suportă costurile cu returnarea produsului.
    • În cazul conținutului digital livrat online, contractul de vânzare-cumpărare nu poate fi retras. Consumatorul are posibilitatea de a se familiariza cu conținutul digital în prealabil printr-o previzualizare.
    • Livrarea produsului a fost modificată conform solicitării consumatorului sau personalizată
    • În cazul produselor perisabile sau care după livrare au fost amestecate cu un alt produs
    • Livrarea vizează un produs sigilat, care a fost desigilat de către consumator iar datorită acestui lucru și a condițiilor de igienă sanitară acesta nu mai poate fi înapoiat
    • Livrarea are ca obiect produse audio, video sau programe pentru calculator și acestea au fost desfăcute din ambalajul original
Fraze similare
Categorii
Mărci