Condiţii comerciale

Informații de bază

Scopul nostru principal este satisfacerea la maxim a cerințelor clienților noștri. Prin întreaga noastră activitate și comportamentul angajaţilor noștri ne străduim să ducem la îndeplinire acest scop. Efectuăm, în mod regulat, sondaje pe piața mondială de comerț cu instrumente muzicale, în așa fel încât să vă putem oferi întotdeauna produse ale căror preț și calitate să fie într-un raport optim la momentul respectiv. Termenul de garanție al produselor cumpărate este de 3 ani.
În cazul cumpărării produselor la distanță, perioada prevăzută de lege pentru rezilierea contractului de vânzare-cumpărare a fost prelungită la 30 de zile. În cazul în care cumpărați într-unul din magazinele noastre tradiționale, aveți posibilitatea ca, în termen de 30 de zile, să înlocuiți produsele care nu vă convin cu altele.

În orice împrejurare ne străduim să vă facem pe plac.

Vânzătorul – prestatorul de servicii web

AUDIO PARTNER s.r.o. (AUDIO PARTNER s.r.l.)
str. Mezi Vodami 23
cod poștal 154 00 Praga
Număr de înregistrare: 27114147, CIF: CZ27114147
Tel.: 0800 400 002

Persoana responsabilă: Tomáš Novák

Cumpărătorul - clientul

Persoana fizică sau juridică, care face o comandă fermă a unor bunuri din oferta noastră. Oferta noastră la ora actuală se află pe pagina de web a prestatorului, la adresa http://kytary.ro.

Comandă

Contractul de vânzare-cumpărare ia ființă pe baza unei comenzi ferme, pe baza căreia se realizează apoi vânzarea produselor. Comanda devine fermă în momentul în care comanda a fost primită de către vânzător. O comandă fermă trebuie să conțină următoarele date de bază: numele și adresa cumpărătorului, inclusiv numărul de telefon și adresa de e-mail ale acestuia, cantitatea/numărul de articole/bucăți solicitate ale unui produs specificat cu exactitate, modalitatea de plată solicitată, modul de livrare a produsului, prețul produsului și transportul. Comanda se consideră a fi fermă pentru ambele părți, cu excepția cazului în care are loc încălcarea condițiilor contractuale convenite în momentul în care s-a efectuat comanda. În cazul în care este vorba de cumpărarea unui produs specific ”la comandă”, care este necesar să se comande, conform solicitării clientului, direct la producător sau la furnizor, vânzătorul poate solicita plata unui avans de până la 100% din prețul de cumpărare.

Cheltuielile necesare în cazul utilizării mijloacelor de comunicare la distanță.

Cheltuielile necesare în cazul utilizării mijloacelor de comunicare la distanță sunt suportate de către cumpărător.

Cumpărarea fără plata TVA pentru clienții din UE (din afara Republicii Cehe)

În cazul în care clientul solicită emiterea facturii fără TVA, este necesar ca în formularul de comandă să se menționeze CIF (codul fiscal), iar în secția ”Mențiuni” a formularului de comandă să se specifice ”A se emite factura fără TVA”. În cazul în care nu sunt îndeplinite aceste condiții, factura va fi emisă în mod obișnuit, anume inclusiv TVA-ul, iar, după expedierea mărfii, modificarea facturii nu mai este posibilă.

Prețurile produselor

Prețurile produselor sunt aceleași în e-shop ca și în magazinele tradiționale. Cumpărătorul primește marfa cu prețul care era valabil în momentul în care aceasta a fost comandată. La unele dintre produse se poate aplica o reducere de preț care este întotdeauna pe o perioadă limitată de timp. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula reducerea de preț în cazul în care produsul respectiv s-a epuizat.

Informații privitoare la produse

Descrierea și specificațiile tehnice ale produselor prezentate pe această pagină de internet provin din informațiile furnizate de către producători și se pot modifica în timp.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza sau modifica aceste informații în caz de nevoie. Este posibilă apariția de greșeli în descrierea și specificațiile tehnice ale produselor.

Plata costului produsului și a cheltuielilor de livrare

Vânzătorul își rezervă proprietatea asupra mărfii până la achitarea integrală a prețului mărfii respective. Prețul integral al produselor comandate poate fi plătit de către cumpărător:

  • În numerar – la magazinele tradiționale
  • Prin ramburs – suma respectivă este plătită de către cumpărător în momentul preluării mărfii de la compania de transport
  • Prin transfer bancar înaintea livrării – cumpărătorul transferă prețul integral în contul bancar al vânzătorului de la societatea Raiffeisenbank s.a.. În acest caz, executarea comenzii se realizează abia după creditarea contului vânzătorului cu suma integrală.
  • Plata rapidă online – se plătește simplu, rapid și în siguranță datorită sistemului de plată PayU.
    Alte amănunte găsiți în secția Modalități de plată.

Livrarea mărfii

  • Livrarea mărfii comandate se va efectua de către vânzător în cel mai scurt termen, în funcție de disponibilitatea produselor și de capacitatea operațională a acestuia. Termenul de livrare specificat pe pagina de internet a vânzătorului este doar orientativ și poate fi diferit de termenul real al livrării.
  • Modalitatea de livrare și locul de preluare a mărfii este stabilit pe baza comenzii. Transportul la adresa destinatarului este asigurat de către vânzător. Coletul cu marfa livrată este întotdeauna asigurat și conține certificatul de atestare fiscală.
  • Transportul mărfii este asigurat de către compania de transport cu care are contract vânzătorul pe întreg teritoriul Republicii Cehe și Republicii Slovacia. Costul transportului este reglementat conform listei de prețuri curente din secția Transport.
  • Nu avem niciun fel de restricții privind livrarea de bunuri.

Anularea comenzii de către client

  • Cumpărătorul își poate anula comanda în cazul în care marfa nu a fost încă expediată și în cazul în care nu a fost încă primit avansul. Anularea se face telefonic la numărul 0800 400 002.
  • În cazul în care cumpărătorul anulează comanda unui produs pentru care s-a eliberat deja avansul, nu are dreptul la rambursarea avansului.

Anularea comenzii de către vânzător

Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda sau o parte a acesteia în următoarele cazuri

  • Produsele comandate nu se mai fabrică sau nu se mai furnizează sau nu mai sunt disponibile pe timp mai îndelungat.
  • Prețul produsului respectiv s-a modificat în mod semnificativ sau s-a stabilit în mod greșit.

În cazul în care cumpărătorul a plătit deja o parte din prețul de cumpărare sau a plătit integral, suma respectivă i se va rambursa în numerar sau va fi transferată în contul acestuia în cel mai scurt timp posibil.

Termenul de garanție

Produsele au termen de garanție de 36 de luni. Produsele care sunt marcate ca fiind folosite, dezambalate sau deteriorate au un termen de garanție de 12 luni.

Evidența electronică a vânzărilor

Conform legii privitoare la evidența vânzărilor, vânzătorul are obligația de a emite cumpărătorului o chitanță. În același timp, are obligația de a înregistra venitul obținut la administrația fiscală on-line; în cazul în care are loc o defecțiune tehnică, acest lucru trebuie realizat în răstimp de cel mult 48 de ore.

Reclamaţie

Cumpărătorul are dreptul de a reclama marfa conform Regulamentului privitor la reclamații din secția Reclamații.

Retragere din contractul de vânzare-cumpărare

Cumpărătorul are dreptul de a rezilia contractul de vânzare-cumpărare în condițiile menționate în secția Rezilierea contractului de vânzare-cumpărare.

Reduceri de preț și cupoane

Reducerile de preț, evenimentele discount, cupoanele și alte avantaje de preț nu se pot combina între ele (cu excepția cazului în care este specificat altfel). Clientul poate utiliza doar o singură reducere în cadrul fiecărei comenzi.

Cecurile cadou și condițiile de utilizare a acestora

În momentul cumpărării valoarea cecului vă va fi dedusă din prețul mărfii. În cazul în care valoarea cecului este mai mare decât prețul mărfii, nu este posibil să se dea rest la cec sau să se schimbe cecul contra bani în numerar. Cecul se poate folosi numai o singură dată. În caz de reclamație sau de reziliere a contractului de vânzare-cumpărare, dacă marfa s-a plătit cu un cec, rambursarea se face prin înlocuirea cu un alt cec.
Cumpărarea produselor este reglementată de Termenii și Condițiile în vigoare și de Regulamentul privitor la reclamații ale societății AUDIO PARTNER, s.r.o. (AUDIO PARTNER, s.r.l.) În cazul în care cecul se pierde sau este furat, nu se poate solicita înlocuirea acestuia.

Bonus de client

Existența bonusurilor are ca scop recompensarea clienților fideli ai magazinului Kytary.ro. Bonusul funcționează ca un fel de bani virtuali, pe care clientul îi obține în cadrul fiecărei comenzi care se efectuează pe numele lui prin folosirea contului de client al acestuia. Fiecare produs dispune de un anumit număr de bonusuri pe care clientul le obține în momentul cumpărării. Acest număr de bonusuri nu este fix și se poate schimba în timp. Nu contează dacă clientul face comanda prin intermediul e-shop-ului, la magazinul tradițional sau telefonic. Cu excepția comenzilor efectuate prin intermediul e-shop-ului, depinde doar de client dacă îl anunță pe vânzător referitor la contul său de client care va fi creditat cu bonusul respectiv. 1 bonus obținut = 1 RON, pe care îl puteți utiliza pentru a reduce prețul oricăruia dintre produsele comandate ulterior. Prin intermediul bonusului se poate plăti un maximum de 50 % din prețul produsului comandat. În cazul în care clientul returnează marfa sau anulează comanda, atunci bonusul obținut îi va fi dedus. Situația actuală din contul de bonusuri "Můj bonus" (”Bonusul meu”) o aflați în felul următor: accesați contul dumneavoastră de client și desfășurați meniul făcând clic pe numele dumneavoastră pe care îl veți vedea în dreapta sus după ce veți accesa pagina de e-shop. Kytary.ro își rezervă dreptul de a adăuga sau de a scade un bonus, după cum va considera potrivit. Bonusul folosit nu se poate returna. Dacă clientul folosește bonusul, nu are dreptul la returnarea acestuia (de exemplu în cazul în care se returnează marfa ș.a.m.d.)

Alte detalii referitoare la bonusurile pentru clienți le puteți afla aici.

Vă rugăm să aşteptaţi