Stimați clienți, pentru motive legate cu pandemia COVID linia telefonica nu va funcționa temporar. La fel ne cerem scuze pentru timpul prelungit de a răspunde la întrebările scrise pe e-mail. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Centrul de preferințe pentru module cookie

Module cookie esențiale - acestea sunt esențiale pentru operarea magazinului electronic

Aceste module cookie sunt pentru noi ce sunt instrumentele muzicale pentru un muzician. Fără ele, nu putem reda nimic corect. Aceste tipuri de module cookie trebuie să rămână active pentru a vă permite să utilizați toate serviciile de pe site-ul nostru.

Module cookie analitice și funcționale - Sunt necesare pentru evaluare

Acest tip de fișier cookie ne ajută să monitorizăm ce se întâmplă pe site-ul nostru și le folosim și pentru a evalua modul în care clienții noștri folosesc site-ul.

Modulele cookie analitice și funcționale pot monitoriza timpul petrecut de clienți pe site-ul nostru web sau pe alte site-uri web pe care le accesează.

Aceste module cookie ne ajută să redăm cel mai bun conținut pentru dvs. și le putem folosi, de asemenea, pentru a regla fin site-ul nostru web, astfel încât să fiți mulțumit de funcțiile sale.

Informațiile compilate utilizând modulele cookie analitice nu identifică nicio persoană.

Module cookie de marketing - Avem nevoie de acestea pentru a configura reclame

Folosim module cookie de marketing pentru a ne asigura că browserul dvs. web afișează anunțuri care cel mai probabil vă vor interesa, pe baza obiceiurilor dvs. atunci când vizualizați conținut de pe internet. Aceste fișiere sunt utilizate de noi sau de furnizorii de reclame și pot combina informații compilate de pe site-ul nostru web și alte site-uri web pe care le-ați vizitat anterior. Dacă decideți să eliminați aceste fișiere sau să le dezactivați, anunțurile pe care le vedeți vor fi ca sunetul muzicii de fanfară pentru urechile unui ascultător de heavy metal.

Reclamaţie

Informații generale

Pentru a asigura satisfacția dumneavoastră completă, oferim numai produse de cea mai bună calitate și optime din punct de vedere al raportului preț/calitate. Cu toate acestea, dacă va exista motiv de reclamație, vă rugăm să urmați următorii pași, care vă garantează că reclamația va fi recunoscută și soluționată în cel mai scurt timp posibil.

În fiecare situație ne străduim să găsim rezolvarea optimă pentru dumneavoastră!

Daune datorate transportului

  • Cumpărătorul este obligat să verifice starea livrării și să refuze preluarea ei dacă aceasta este incompletă sau deteriorată. Cu toate acestea, dacă cumpărătorul constată după preluarea coletului că acesta este deteriorat, este obligat să anunțe de îndată vânzătorul prin e-mail (inserați: numele, numărul comenzii și descrierea defecțiunii). Departamentul de reclamații se va ocupa să înlocuiască produsul cât mai repede.

Defect în cazul primei utilizări a produsului

Dacă apare vreun defect în primele 3 zile de la cumpărare, există posibilitatea rezolvării situației printr-o reclamație rapidă de înlocuire a produsului defect cu unul funcțional, dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

  • Se vede că produsul nu a fost folosit și este evident că defecțiunea nu a fost cauzată de cumpărător.
  • Produsul cu defect este disponibil în magazin sau în depozit (altfel înlocuirea nu este posibilă).

Reclamația este făcută în perioada de garanție.

  • Cumpărătorul este obligat să notifice (reclamație) vânzătorul în legătură cu defecțiunea sesizată de îndată ce o sesizat-o.
  • Condiție de preluare a reclamației este ca ea să fie făcută în perioada de garanție, respectiv în 36 luni.
  • Cumpărătorul trebuie să dovedească achiziționarea produsului (de exemplu cu documentul de cumpărare).
  • Vânzătorul nu răspunde pentru defecțiunile cauzate de utilizarea neconformă a produsului și nici pentru prejudiciile generate de factori externi sau manipulări greșite. Asemenea defecte nu sunt acoperite de garanție.
  • Garanția nu acoperă uzura normală a produsului sau a părților componente ale acestuia cauzate de utilizare. Durata de viață mai scurtă a produsului nu poate fi considerată un defect și nu poate reprezenta motivul unei reclamații.
  • În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul privind defecte de performanță, vânzătorul îi răspunde în scris legat de aplicabilitatea legii, că va proceda la remedierea defectului și durata de remediere.
  • Vânzătorul se obligă să repare sau să înlocuiască produsul defect în maxim 30 de zile calendaristice de la momentul recepției produsului reclamat și se obligă să anunțe cumpărătorul, prin e/mail sau telefon, despre rezolvarea reclamației.

Procedura în caz de reclamație

  • Cumpărătorul completează şi imprimă formularul de reclamaţie pe care ulterior îl adaugă la produsul reclamat. Formularul îl găsiţi aici.
  • Cumpărătorul, personal sau prin intermediul unui transportator, expediază la adresa de mai jos produsul defect, dovada achiziționării lui în copie și, dacă este cazul, formularul de reclamație.

    Cumpărătorul are posibilitatea să contacteze departamentul de reclamații care va asigura transportul produsului reclamat pe costurile vânzătorului.

    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.ro
    Departamentul reclamații
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany

    Orarul departamentului de reclamații: luni–vineri 11–18

    Email:
  • Dacă expedierea se face prin poștă vă rugăm să ambalați conform și cu atenție produsul. În cazul defectării/deteriorării din timpul transportului răspunderea nu aparține vânzătorului.
    Nu expediați produsul cu plata ramburs. Refuzăm expedițiile de acest gen.
  • Despre soluționarea reclamației și stadiul acesteia, clientul va fi informat prin email la adresa de e-mail inserată în formularul de reclamație.

© AUDIO PARTNER s.r.o.

Cuvinte cheie căutate

Categorii

Mărci

Vă rugăm să aşteptaţi