Reclamaţie

Informații generale

Pentru a asigura satisfacția dumneavoastră completă, oferim numai produse de cea mai bună calitate și optime din punct de vedere al raportului preț/calitate. Cu toate acestea, dacă va exista motiv de reclamație, vă rugăm să urmați următorii pași, care vă garantează că reclamația va fi recunoscută și soluționată în cel mai scurt timp posibil.

În fiecare situație ne străduim să găsim rezolvarea optimă pentru dumneavoastră!

Daune datorate transportului

  • Cumpărătorul este obligat să verifice starea livrării și să refuze preluarea ei dacă aceasta este incompletă sau deteriorată. Cu toate acestea, dacă cumpărătorul constată după preluarea coletului că acesta este deteriorat, este obligat să anunțe de îndată vânzătorul prin e-mail (inserați: numele, numărul comenzii și descrierea defecțiunii). Departamentul de reclamații se va ocupa să înlocuiască produsul cât mai repede.

Defect în cazul primei utilizări a produsului

Dacă apare vreun defect în primele 3 zile de la cumpărare, există posibilitatea rezolvării situației printr-o reclamație rapidă de înlocuire a produsului defect cu unul funcțional, dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

  • Se vede că produsul nu a fost folosit și este evident că defecțiunea nu a fost cauzată de cumpărător.
  • Produsul cu defect este disponibil în magazin sau în depozit (altfel înlocuirea nu este posibilă).

Reclamația este făcută în perioada de garanție.

  • Cumpărătorul este obligat să notifice (reclamație) vânzătorul în legătură cu defecțiunea sesizată de îndată ce o sesizat-o.
  • Condiție de preluare a reclamației este ca ea să fie făcută în perioada de garanție, respectiv în 36 luni.
  • Cumpărătorul trebuie să dovedească achiziționarea produsului (de exemplu cu documentul de cumpărare).
  • Vânzătorul nu răspunde pentru defecțiunile cauzate de utilizarea neconformă a produsului și nici pentru prejudiciile generate de factori externi sau manipulări greșite. Asemenea defecte nu sunt acoperite de garanție.
  • Garanția nu acoperă uzura normală a produsului sau a părților componente ale acestuia cauzate de utilizare. Durata de viață mai scurtă a produsului nu poate fi considerată un defect și nu poate reprezenta motivul unei reclamații.
  • În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul privind defecte de performanță, vânzătorul îi răspunde în scris legat de aplicabilitatea legii, că va proceda la remedierea defectului și durata de remediere.
  • Vânzătorul se obligă să repare sau să înlocuiască produsul defect în maxim 30 de zile calendaristice de la momentul recepției produsului reclamat și se obligă să anunțe cumpărătorul, prin e/mail sau telefon, despre rezolvarea reclamației.

Procedura în caz de reclamație

  • Cumpărătorul completează şi imprimă formularul de reclamaţie pe care ulterior îl adaugă la produsul reclamat. Formularul îl găsiţi aici.
  • Cumpărătorul, personal sau prin intermediul unui transportator, expediază la adresa de mai jos produsul defect, dovada achiziționării lui în copie și, dacă este cazul, formularul de reclamație.

    Cumpărătorul are posibilitatea să contacteze departamentul de reclamații care va asigura transportul produsului reclamat pe costurile vânzătorului.

    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.ro
    Departamentul reclamații
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany

    Orarul departamentului de reclamații: luni-vineri 10-18

    Sâmbăta doar primim și expediem colete. Nu efectuăm reparații pe loc. Mulțumim pentru înțelegere.

    Email:
  • Dacă expedierea se face prin poștă vă rugăm să ambalați conform și cu atenție produsul. În cazul defectării/deteriorării din timpul transportului răspunderea nu aparține vânzătorului.
    Nu expediați produsul cu plata ramburs. Refuzăm expedițiile de acest gen.
  • Despre soluționarea reclamației și stadiul acesteia, clientul va fi informat prin email la adresa de e-mail inserată în formularul de reclamație.
Vă rugăm să aşteptaţi